30 Ağustos 2010 Pazartesi

macera başladı

Arkadaşlarım;
  Hem hüzünlü hem komik bir gündü.
  Apar topar evden çıktık. Annem, babam, tubim ve ben. Havaalanına vardık. Girişte sorun olmadı. Sadece termosumun içine baktılar :))  Tav da çalışan bir arkadaşımdan aldığım numarayala birini aradım. 20 kilo olması gereken bagajlarım 40 kilo olunca birinden yardim istemek gerekti tabi :)) 10 kiloyu onlar sineye çekti 10unu ben ödedim. Kilo başına 7 euro alıyolar haberiniz ola.
  Sevgilim, Serkan'ım, Elif'im, Can'ım ve Ismail'im beni yanız bırakmadılar. Az sohbetten sonra vakit geldi. Vedalaşıp pasaporta girdim. Işin komik yanı çok mühim bi adammışım gibi beni business kapısından soktular. Ama sonrası daha komik; bana yardım eden görevli ''Erdem Bey siz girin ben araba alıp geleyim'' dedi. pasaporttan geçince bi de baktım bi tane golf arabası duruyor kapıda :))))) Arabaya binip kapıya gittim. Tabi beni geçiren herkes gülüp ağlamak arasında kararsız kaldı. :))))
Uçakta Almandan çok Türkün olması sizi şaşırtmaz sanırım. 70 yaşında mardinli bir teyze de buna dahil...
Sakin bir yolculuktu. inerken Berlini görünce bi heyecanlanmadım değil. Her yer yemyeşil görünüyo.
Indikten sonra hemen dışarı çıktım ve otobüsü buldum. Bi hostelden yer ayırtmıştım ya... internet sitesinde yazmış adamlar nası gelinir diye. Hah işte bi otobüs bi taksi olayı çözdü. Fakaaaattttt...
Adresi buldum bulmasına ama hosteli bulamadım :))) Yerinde kocaman bir inşaat, bomboş bir bina. Oradaki bara giren ihtiyarlara sordum dediler ki barın sahibi kadın bilir. kadının almancasından anladıım kadarıyla bı süre önce kapanmış. Aha dedim sıçanzi :))) köşede bi kafe bulup kıçmı koydum. Bi sigara telledim başladım düşünmeye ne bok yesem diye. Garsona başka hostel var mı diye sordum. O da şu an bulunduum oteli tarif etti. Biraz tuzlu oldu ama eşyaları atip çıktım sokaklara. Vodafone bulup bi hat patlattım. Sonra da Berlinin en ucuz marketini anında keşfedip bi kac bi sey alıp gerı döndüm.
  Bu arada dönerken okulun yerini de keşfettim. Yarın sabahın ilk işi okula gitmek...