3 Eylül 2010 Cuma

civciv

Selam arkadaşlar;
En son ilk günden bahsetmiştik. O gece otelde kaldıktan sonra sabah kalktım hemen okula gidip kaydımı yaprırdım daha doğrusu ben geldim dedim. Eertesi güne sınav tarihi verdiler. Okuldan çıkıp tekrar otele gittim eşyaları alıp Olliver Abinin evin yolunu tuttum. Yalnız şunu demeden de geçemeyecem iphone olmasa hiç bi yeri bulamazdım :))
Olliver Abi ''Veda'' filminde çalıştığım kamera operatörü arkadaşim bu arada. Gerçekten hakkını ödeyemem ''gel bi yer bulana kadar bende kal'' dedi.
Neyse evi buldum. Oturup biraz muhabbet ettikten sonra Ollie Abi ''gel gidelim pazardan bi şeyler alalım kayıntılık'' dedi. Ben de sandım ecnebi pazarı :)))
Gittik. Nehirin yaninda sergiler açılmış topu topu 100m bi yer. Bizim Keşan pazarında bi sokağı gözünüzün önüne getirin (bilenler tabi). Aynısı :))) Herkes türk tek fark alamanca çığırıyolar :)))
Altıma işeycektim gülerken... Daha sonra eve geldik. Biraz daha sohbet muhabbet derken Ollie Abi çıktı. Ben de attım kendimi dışarı. Yürüdüm yürüdüm aha bi baktım ''simit sarayı''. E dedim bi çay gider :))
Yine eve geldim. Bu arada her boş zamanım da ev arıyorum internette. Güzel bi yer buldum ama ilanların çoğu alamanca olduundan Ollie yardım ediyo. O güzel dediğim evin sakinleri meğerse şoroloymuş :))
Az kaldı gidiyoduk galaya :)))
Ertesi gün okula gitiim. Tekrar öğrenci olmak şahane valla :) Sınıf birleşmiş milletler gibi zaten. 3 türk, 2 iranli, 2 filipinli, 2 meksikalı, 1 rus, 1 yeni zellandalı, 1 koreli, 3 çinli olduklarını tahmin ettiğim zat (zira iletişim kuramıyoruz) :)))
Bu arada küçük de bi rental hause gördüm. Amatör işlere falan 5d 7d ışık falan kıralıyolar. Önümüzdeki 
hafta sonu bi klip cekimi var oraya gidecem yardıma da onun malzemesine bakmaya gittim. Bakalım burda nasıl oluyo bizim işler :))
işte böyle hala civciv gibi bakına bakına geziyorum.... iyi bakın kendinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder