15 Eylül 2010 Çarşamba

Ehiiii :))))

:)))))))
işler iyi gidiyo la galiba.
Kalacak yerimi kesinleştirdim arkadaşlar. Ollie Abi'yle anlaştık onun yanında kalıyodum zaten ama şimdi kiracısı oldum. Ev rahat tam anlamıyla bana ait olmasa da bi odam var :)) Muhtemelen bu gün bi iki parça eşya da alacam. Askılık falan. Evde bi de fazla masa var onu da benim odaya kapatabilirsem benden kralı yok.
Ama asıl mevzuu bu gün çocuklar gibi şenim. Buraya geldiğimde Ollie Abinin bi arkadaşının pisikletini almıştım. 2 hafta idare etti ama her yeri ayrı oynuyodu. Eski, döküntü, yeşil bi pisiklet... Arkadaşı geri isteyince bisikleti,  dımdızlak kaldım ortada zira pisiklet olmazsa olmaz. Okula metroyla gitmek zorunda kalıyom o zaman o da acık pahalı oluyo. Yani ne kadar derseniz günde 8-9 lira metroya gidiyo ki şu an benim için büyük para :))) Oraya vereceğime yemek yirim :))))
Velhasılkelam dün biraz dolaştık ikinci el bisikletçileri kayda değer bi şey çıkmadı. Bu gün ben yalnız çıktım. Buldum güzel bi bisiklet. Adama dedim ingilizcen var mı diye. Almanca ve ispanyolca dedi. Dedim bende de ingilizce ve türkçe. ''Ahh be abi'' dedi ''ne istiyon söle hele'' :))))
Kubilay Abi 38 yaşında, burda doğmuş. Kıyak bi adam. Bayaa lafladik. Indirim de yaptı. Kaptim bisikleti. Biraz kız bisikleti gibi demiri yok ortada ama valla hiç umrumda değil :))) Benim de boyum malum... Kolay oluyo binip inmesi... Onun dışında gayet iyi durumda. Bi de sağlam kilit ve arkaya sepet aldım. umarım çalınmaz zira burda anında götürüveriyolar :(
Başka bi şey yok şimdilik. Hepinizi öperim...

6 yorum:

  1. :))) oleeyyyy sevgilimm cok guzel gule gule otur ve gule gule kullan umarim işler hep boyle yolunda gider.... (icten soyluyorum ;)) ) birde bugun besiktastaydim buralar sensiz cok anlamsiz :(( :-*:-*

    YanıtlaSil
  2. bu sele gözüme sağlam görükmedi,sen bi de minder al kıçının altına, sonra uğraşma oralarda kılıydı tüyüydü.
    feneri yanıyo mu onun?

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun başarılar... Almanya'da piskiletin en önemli özelliği sigorta mecburiyeti olmaması dolayısıyla ulaşımda ciddi tasarruf etme imkanıdır. Yoksa kurallar değiştiyse İstanbulu bilgilendirmenizi rica edicem. Yeni gelen arkadaşları uyaralım.

    Vesselam
    Yakup

    YanıtlaSil
  4. Hepinize teşekkür ederim. galiba yorumlara tek tek cevap yazamıyorum :(
    canım sen gitme oraya pis orası boş ver :))
    serhatım gayet rahat merak etme :))
    Yakup Bey değişen bi şey yok anladığım kadarıyla. Bisikleti aldım bi kağit verdiler o kadar...

    YanıtlaSil
  5. Erdemos cok sevindim :) 29 Eylul sabahin koruylen birlikte Berlin'deyim vallahi. 1 Ekim'in korunde de tekrar yola cikiyoruz. Dur bakalim denk getirebilecek miyiz? Getiririz heralde di mi yaw? Opuyorum, gorusuruz!

    YanıtlaSil
  6. ooo şahaneymis vef :))) getiririz tabi yaww ne demek benim 12 den sonram boş nerdeysen ben gelrim yanına yalnız bana geldiğinde msj at ki bileyim nerde olduğunu...

    YanıtlaSil