8 Eylül 2010 Çarşamba

hallo...

Nasılsınız canlarım?

Yazmadığım süre boyunca neler oldu neler... Yok lan öyle ahım şahım bi bok yok çok bi şey beklemeyin :))

Pazar günü ilk kez kendimi turist gibi hissettim pindim pisikletime dedim şööle bi gezeyim. Hava da buraya geldiğimden beri o kadar sıcak olmadı. Alexandrplatz diye bi meydan var burda bütün müzeleri oraya toplamişlar. Fena bi yermiş harbiden. Müzeleri dolaşmadım, ayri bi gün ayıracam onlara henüz yerlerini keşfettim :) Zannediyorum bu bahsettiğim yer doğu almanya'da kalıyo. Çok kıyak kulaklıkı tüylü alamanşapkaları var üzerlerinde orak çekiç olan. Tubim bilir bende de var bi tane ama arması yok tabi :))Neyse dolaştım acık sonra dönerken Berlin duvarını da gördüm. Envayi çeşit resim yapmışlar üstüne. Hemen yanından bi nehir akıyo. Zamanında mayınlar yüzermiş içinde iki tarafta da asker beklermiş.

Pazartesi her şey olağandı. Okul ev. Akşamı bu bahsettiğim klibin yönetmeni ve prodüktörüyle tanıştım. Kalantor adamlar sanmayın iki tıfıl oğlanmış. Gene düştüm öğrenci projelerine yani :)))

Aaaa salı konsolosluğa gittim. Bu kadar türk'ün olduğu yerde en ücra köşeyi bulma becerisini gösterdiğinden arkadaşları hakkikatten kutluyorum. Git git bitmedi o yol. Bi de pezevengin biri yanlış trene bindirdi beni yarım saatte öyle gitti :)) Ama bi adam vardı eğitim ateşesiymiş çok yardımcı oldu sağolsun...
Yalnız arkadaşlar ilk kez bu kadar cahili bir arada gördüm. Burdakilerin çoğunun durumu harbiden fena...
Ordan döndükten sonra malum bitteschön pazarı var oraya gittim.  Güzel oluyo. 3 günlük yemek yapıyom kendime cuma yine gidiyom alışverişe... Bu salı menümüzde taze fasile vardı :))) Akşam da Ollie Abi'nin arkadaşları bizi yemeğe çağırmış oraya gittik. Güzel yemekler yapmış çocuklar :) Yedik,  alamanya maçını da izleyip geldik eve.

Bu gün bi şey yok evde ders çalışıyom :) Komik di mi? Hayatımda ilk kez olduğundan eğlenceli bile denebilir :)))

iyi bakın kendinize...



    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder